thetwomushrooms

Alla inlägg under september 2011

Av Angy & Isse - 24 september 2011 14:56

Lördag idag,börjar känna mig förkyld och jag har riktgt tråkigt....

Men då är det tur att jag kan skriva här,och jag hittade faktiskt lite roliga grejer när jag va och handla med familjen.En cool skinn kjol och ett orange/rosa läppglans som luktar frukt. 

                  Ha det gött denna lördags eftermiddag hälsar Isse   

Av Angy & Isse - 22 september 2011 09:12

Lovdag från skolan idag,sååå skönt! 

Ska nog åka och handla med familjen idag...

Det finns roligare saker att göra men jag kanske hittar nåt kul.  

=)

Av Angy & Isse - 20 september 2011 18:10

Varit i skolan idag som vanligt, inget nytt därifrån och inget nytt att skriva...

Jag åkte till skolan,var där hela dan,kom hem,gjorde läxor och nu sitter jag här!   


                                      Hejdå från lilla mig 

                                                Isse    

Av Angy & Isse - 19 september 2011 19:21

Jah nu är Angel här, idag har jag gått till tortyr huset dom kallar "Skolan" och där lärde dom oss om att hela universum skapades av Big Bang, som om jag inte visste det. Jaja, dom tror ju att vi är idioter ... men men ... det hände faktiskt några goa saker i alla fall! Min träslöjd lärare sa att om jag gav honom adressen till den andra bloggen så skulle han kolla in den, really najs ... och på syslöjden så grejade vi med korsstygn, skit najs! Nu tror ni kanske att jag har båda slöjderna men nejdå! Jag har syslöjd men jag träffa träslöjd lärarn i matsalen! Jag måste fixa lite grejer så snyns imorn tror jag! Herrå från Angel!

Av Angy & Isse - 19 september 2011 16:16

Just nu har jag inget att skriva om men jag hittade lite roliga smilesar,så varsågod och se....             Se upp för den sista den exploderar!(Hihihi)     

Av Angy & Isse - 19 september 2011 15:15

Hej,hej Isse här  Jag har ju denna bloggen med Angel så när hon bloggar kommer ni att få rätt mycket bilder(tror jag...) 

Tyvärr vet inte jag hur man läger in bilder just nu.=(

Ni som läser detta kan väl tipsa era kompisar,familj,kusiner bla bla bla....... 

Vi vill så gärna ha många läsare varje dag  

Ps.Alla våra läsare är unika Ds.  

Tidigare månad - Senare månad

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards