thetwomushrooms

Alla inlägg under oktober 2011

Av Angy & Isse - 30 oktober 2011 08:49

Nu är det snart halloween och jag funderar på om jag ska gå ut med nån kompis och skrämma folk.  

Hihi=)

Det är så kul tycker jag att hitta en cool dräkt och sminka sig riktigt läskigt och sen gå ut.    

Av Angy & Isse - 21 oktober 2011 16:23

Det ska bli så sjukt kul idag(hoppas jag),jag ska på disco.  

Det är så kul tycker jag att först välja vad man ska ha på sig,hur man ska sminka sig,vilken kompis/kille man ska dit med och sen komma dit och bara dansa loss!

Fast jag tycker inte det är så kul när typ alla andra dansar tryckare och jag sitter där på en stol och har tråkigt......  

Men jag hoppas att det blir kul.  

                             ISSE

Av Angy & Isse - 13 oktober 2011 16:16

Förlåt för att jag inte har varit inne och bloggat men vår dator har vatit lite paj. 

Som tur är har Angel bloggat lite under tiden.=)

Hinner tyvärr inte skriva mer,jag ska snart på friidrotts träning.

                             Bye Bye så länge=)

                                    ISSE  

:(

Av Angy & Isse - 12 oktober 2011 18:06

Jah nu är Angel och blogger igen, men det beror bara på att jag ska framföra ett meddelande från Isse. Henne internet är paj så jag skulle bara säga det, hoppas ni har det bra även om ni har en lat skrivare (jag alltså) som typ aldrig bloggar, jaja ha det bra så syns vi kanske en vacker dag! Herrå!

Av Angy & Isse - 7 oktober 2011 17:47

Hallå alla trogna idioter som lyckas läsa detta, me jag skoja bara jag skulle aldrig kalla er det, fats nu byter vi till en text som ALLA kan läsa.


Jah nu  var jag sugen på att använda någon textstil ni nog inte kunde läsa, själv är jag med Anne (Du vet nog  vem jag snackar om Isse)  Vi/Jag visste inte vad vi skulle göra så vi kollade in på bloggen, ha det bra Isse och fortsätt blogga!  (Jag tänker inte sluta bara så du  vet)  och för er andra, här blir det lite goa bilder, ha det gött!


Okej det blev bara en bild men endå! Herrå från  Angel.

Av Angy & Isse - 4 oktober 2011 11:41

Jag har inte sett Angel på ett tag,tänk om hon:

Blivit fångad av rymvarelser som fört med henne till deras planet.

Där jobbar hon som ko,(i en dräkt)hon diskar efter rymdvarelser och sen dansar hon med dom... 

Hon får komma till jorden igen om hon kysser en rymdgris.     

Om hon är i skolan imorn kysste hon nog grisen eller så snodde hon ett rymdskepp.

Vi får fråga henne! 

   


                                     Isse

                                                  

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards