thetwomushrooms

Alla inlägg under mars 2012

Av Angy & Isse - 28 mars 2012 17:34

Hej,hej Isse här!Som ni kanske redan har sett så har Angel ändrat om här på bloggen,vad tycker ni? Jag hade ingen aning om hur det skulle bli men det blev riktigt fint.Jag gillar verkligen allt det blåa det får mig att tänka på sommaren och havet.Jag längtar verkligen tills det är sommar,bada ,sola, grilla,äta glass i solen och skolavslutning.  

Hejsan svejsan skriver snart igen. <3

Av Angy & Isse - 26 mars 2012 18:36

Förlåt för att vi inte skrivit på så länge,jag vet inte om nån fortfarande följer bloggen men till er som gör det ber jag om föråtelse.Jag har haft rätt mycket att göra och sen var det nåt fel på datorn och ehh,ja...Nu är jag här igen!=)

Jag har läst Twilight böckerna och rekommenderar de verkligen.Jag fastnade verkligen för de böckerna,jag vet att Angel inte gillar hela Twilight-grejen men alla är ju olika och det är tur det . Nu har jag tänkt att jag ska börja läsa Hungerspelen,jag har hört att filmen ska vara rätt så bra så jag tänkte att jag kunde börja med böckerna.

(Och förlåt igen)

                                          Isse

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards