thetwomushrooms

Alla inlägg under juni 2012

Av Angy & Isse - 14 juni 2012 18:26

Hej!


Jah, nu har sommarlovet dragit igång! Kul att du åkt alla dessa roliga åk atraktioner Isse! Du kanske kan följa med när jag åker till Liseberg! Du är ju inte så feg i alla fall!   Men du Isse, vågar du gå på Hotell Gasten då? Är du så modig?  Vi kan väl vara på sommarlovet hoppas jag också! Jag inte direkt något att blogga om så jag lägger nog upp en video eller nåt! Vi ses!


..:Angel:..


P.S Jag har blivit en riktig Minecraft nörd!! Grymma videos ändå!   

P.SS Jag har lagt alla videosarna i rätt ordning så kolla gärna uppifrån och ned!






Många klipp men det är en bra serie! Erkänn!


..:Angel:..

Av Angy & Isse - 11 juni 2012 16:05

Hejsan svejsan!I förrgår var jag på Liseberg med min familj(Minus en syster),moster och kusin.Det var så kul!Jag åkte massa olika grejer och tre stycken som jag inte åkt innan,Kanonen,Uppswinget och Atmosfear.Kanonen var skitkul,särskilt när man åkte upp o ner.Uppswinget såg mycket läskigare ut en vad den var,den var faktiskt rätt mysig,som en stor gunga.Atmosfear var en aning läskig...Man satt där uppe och bara vänta på att den skulle falla ner.Jag erkänner,jag var nog en av dom som skrek mest på Atmosfear.Det var helt klart en lyckad dag!  

Det är måndag idag och vi slutar skolan på torsdag,hoppas att det är fint väder.(Det regnar alltid när jag har skolavslutning)Och på onsdag fyller jag år!!

 

                        ISSE                                              
                                                  
                                   

Av Angy & Isse - 1 juni 2012 15:56

Hej!

Let`s dance finalen är idag!Är det bara jag eller nån mer som kommer att sitta klistrad framför tv:n?Jag hoppas verkligen att Molly vinner,Anton är också riktigt bra men jag gillar verkligen Molly,så jag hoppas att hon vinner.

Jag har kommit på att det inte alls är särskilt långt kvar till skolan slutar,det ska bli skönt med lite sommarlov.Bara några veckor kvar nu=)

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards