thetwomushrooms

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angy & Isse - 14 augusti 2012 12:52

Hejsan svejsan!

Jag tänkte tipsa om en bra bok.(Enligt mig) Boken heter Om jag kunde drömma,som serieberättelse.Det är Stephenie Meyers superbra bok fast som serieberrättelse.Vissa delar ur den riktiga boken borttagna,men den är  jättefin tecknad.Jag tyckte att den var så bra tecknad att jag målade av karaktärerna.Den duktiga tecknaren heter Kim Young.Nu ska jag på nåt  sätt hitta den andra boken också.Jag hoppas att jag har gett er ett bra tips på en bok.Ett annat tips är Skulduggery Pleesant böckerna av Derek Landy.För dig som gillar spännande böcker.(Som jag;).

Sista veckan på sommarlovet nu,sen är det dags att gå upp tidigt och dra sig till skolan.  


ISSE

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Skapa flashcards