thetwomushrooms

Alla inlägg under september 2012

Av Angy & Isse - 11 september 2012 09:34

Hej!

Nu har jag tagit mig till skolan i typ tre veckor,och jag tycker att helgerna känns väldigt korta efter att man haft tio veckors sommarlov.Det finns en sak som jag irriterar mig på,det är när man står där i skolan på skolavslutningsdagen och snart ska hem så säger nästan alla kompisar:Vi måste göra nåt i sommar!Men de ringer aldrig...Ni kanske tycker att jag verkar konstig då som inte ringer de istället fast det är faktiskt inte jag som säger att vi ska göra nåt! Och de kanske tycker att jag ska ringa,vem vet?Det kanske blir samma sak, jag går och väntar på att de nån gång ska ringa till mig och de väntar på att jag ska ringa.Egentligen är det rätt dumt att man väntar och inte bara lyfter luren och ringer...

Det var mina tankar idag.



Isse  

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Skapa flashcards