thetwomushrooms

Alla inlägg under februari 2013

Av Angy & Isse - 27 februari 2013 11:36

Ledsen för dålig updatering men nu ska jag 

komma igång igen! ;)

Jag har fått ett nytt trådlöst Internet hemma

så jag testar det rätt mycket och igår fick jag

en överaskning av mamma! Jag fick ett Headset!!! 

Så nu ska jag kunna skypa snart också! :D

Men jag hoppas ni inte är allt för arga och så ska

jag bättr mig! 

 


Angy

Av Angy & Isse - 26 februari 2013 08:10

Jag och Angy har pratat om att ha en frågestund här på bloggen och vi skulle gärna vilja ha massor med frågor. Det kan vara frågor som: vad tror ni är meningen med livet? Eller kanske: vilken är din favorit färg? Vi ska försöka svara så ärligt vi kan. Skriv frågorna i fältet där man kommenterar. Vi ska göra frågestunden så snart som möjligt.


Här kommer en liten bild så länge. 

  Isse


Av Angy & Isse - 25 februari 2013 20:13

Ĵαɢ ɛяκäииɛя, ʝαɢ нαя ℓιтɛ тяåκιɢт ʝʋƨт иʋ.
Ɖɛт äя тʏρ ∂äяғöя ʝαɢ ɢöя ɛи ƨʋρɛя cσσℓ тɛϰт!
Ĵαɢ тäиκтɛ вαяα ℓäɢɢα ʋρρ иåɢяα вιℓ∂ɛя ƨå
нα ∂ɛт вяα! Ƨαʏσиαяα!

                       


Ĵαɢ ʌιℓℓɛ вαяα ƨäɢα αтт αℓℓα ƨå∂αиα нäя
вιℓ∂ɛя ƨσм ʝαɢ ℓα∂∂αя ʋρρ (ƨσм ι ∂ɛт нäя ιиℓäɢɢɛт) Äя ƨå∂αиα ƨσм ƨтäммɛя вяα ιи ρå мιɢ ɛℓℓɛя ƨσм ғåя мιɢ αтт ƨκяαттα! :Ɖ


Angy

Av Angy & Isse - 25 februari 2013 16:53

Jag har idag lyckats fixa till det jag

failade med igår, igår var hela bloggen svartvit

bara för att min dator och Internet teamade

mot mig ... men, men. Nu ser den bra ut igen och jag

har gjort om den! ;) Blev riktigt nöjd med

headern! Vad tycker ni? :) 

(Jag vill faktiskt veta vad ni tycker!

Så skriv något i kommentarerna) ;P

Eftersom sportlovet är slut längtar jag

super mycket till sommarlovet nu!


                   



Angy

Av Angy & Isse - 24 februari 2013 13:22

Jag har idag världens långsamaste

Internet vilket gör att jag typ inte

kan lägga ut något. Det är bara därför

ni inte får mer än det här inlägget.

Hemskt ledsen, men imorn, när jag

är i skolan kommer jag lägga ut mycket!

(Om jag hinner!) För där finns

super bra internet! :D

 


Angy

Av Angy & Isse - 23 februari 2013 20:31

Idag har jag städat hela min bokhylla!

Det tog super mycket tid, men det var värt

det! ;D Nu kan jag äntligen veta exakt var

mina böcker är ... fast jag kunde inte hitta

instruktions boken till Sims 3 Årstider

dock ... men, men. För jag behöver den

instruktions boken! På baksidan finns

koden som gör att jag kan installera det! :O

Så nu kan jag inte ... men jag får väl klara mig

sålänge antar jag. Lite deprimerande att veta att

det bara är 1 dag kvar av Sportlovet.

Men så är det ... här får ni massa bilder bara

för att muntra upp mig! ;P

           

Och dom som kommer nu stämmer extra bra in på mig! XD

   Sån är jag hela tiden ..


 Varför är världen inte såhär? WHY?!    


Det var allt jag hade för nu! Hörs imorn! Sayonara!


Angy

Av Angy & Isse - 23 februari 2013 08:37

Det känns lite hemskt att det bara är två dagar kvar tills skolan börjar igen, men jag antar att det bra är att bita ihop och se glad ut.  Jag har haft influensan typ hela lovet, så det blev inte så mycket till lov, men det är ändå skönt att vara ledig. 

För tillfället läser jag bara Harry Potter, ser på filmerna och målar karaktärerna, och det är typ det som jag gjort stora delar av lovet. Men nu ska jag iallafall njuta av lördagen och inte bry mig om något som har med skolan att göra. ( Jag borde egentligen träna lite mer på ett prov i fysik som vi ska ha på tisdag, fast på tisdag är jag hos läkarn och kollar upp mina knän så jag kan ändå inte göra det då...)


  Det här är en av bilderna jag målade, den är åt "fel håll" eftersom jag tog bilden med datorn och den ser nog bättre ut i verkligheten. ;)


  Och det här är mitt bokmärke (också åt fel håll) fast bilden blev lite suddig.

Isse

Av Angy & Isse - 22 februari 2013 12:45

Jag ska gå på Bio idag och se

Röjar Ralf! Hoppas att deb är bra!

Och ja, jag vet att jag är 14 men

jag är förtjust i tecknad film! ;)

Det är aldrig fel med lite tecknad

film. Men jag hoppas att jag tycker om

den, jag har stora förhoppningar! :D

       


P.S

Jag har hittat en hemsida där man kan

skicka in en bild på dig själv och så ritar

dom en nästan exakt kopia som är ritat som Anime.

Dom ändrar kläderna och ibland hårfärgen, jag tänkte

lägga ut en sån bild snart, KANSKE! :)


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Skapa flashcards