thetwomushrooms

Alla inlägg under maj 2014

Av Angy & Isse - 29 maj 2014 20:27

Denna lediga dagen har spenderats på en tävlingsarena. Det var seriematch och eftersom vi lyckades ta oss upp till division två förra sommaren så var det väntat att motståndet skulle vara tufft. Men av sex lag så ligger vi nu tre vilket känns riktigt bra eftersom jag trodde att vi skulle komma sist. Men just nu är jag sååå trött efter en heldag i solen så det kommer nog en sammanfattning om dagen i morgon (eller övermorgon).


Hoppas att ni också har haft en bra dag!


//Isabell

Av Angy & Isse - 18 maj 2014 18:46

Måndag i morgon och jag orkar bara inte. Allt känns så fruktansvärt segt och tråkigt och hemskt och jobbigt. 

Men jag har i alla fall äntligen lagt över några Håkan Hellström låtar till mobilen så han kanske kan hjälpa mig att inte somna på bussen i alla fall. Jag litar på dig Håkan, svik mig inte nu!


Av Angy & Isse - 18 maj 2014 18:46

Måndag i morgon och jag orkar bara inte. Allt känns så fruktansvärt segt och tråkigt och hemskt och jobbigt. 

Men jag har i alla fall äntligen lagt över några Håkan Hellström låtar till mobilen så han kanske kan hjälpa mig att inte somna på bussen i alla fall. Jag litar på dig Håkan, svik mig inte nu!


Av Angy & Isse - 18 maj 2014 07:00

Fick en fråga om vad jag tyckte om Divergent för ett tag sedan så nu var det kanske dags att svara på den.

Jag tyckte verkligen om filmen men jag har väl inget direkt att jämföra med eftersom jag inte läst boken vilket jag verkligen måste göra! Jag är väldigt dålig på att förståeligt skriva recensioner om böcker och filmer så ni får nog nöja er med mitt torftiga svar  helt enkelt. Men musiken i filmen var verkligen grym! Och även Four! ;)

Det här är min favorit från soundtracket just nu! :)


//Isabell

Av Angy & Isse - 17 maj 2014 20:33

Det har varit dåligt med uppdateringar från min sida men jag tänker faktiskt inte be om ursäkt och: "Åhh jag är sååå lessen men jag lovar att bättra mig!!" Men just nu händer det väldigt mycket. Det är läxor, träningar, jag måste plugga inför moppeprovet och så har tävlingarna börjat dra igång igen så just nu gäller det att prioritera rätt saker. Och bloggen hamnar ganska långt ner på den listan.


Förresten vad är det jag gett mig in på egentligen?! Hur ska jag kunna köra i trafik? Hur ska jag överleva? Dummast valet jag gjort i mitt liv hittils.


//Isabell

Av Angy & Isse - 17 maj 2014 20:18

Det har varit dåligt med uppdateringar från min sida men jag tänker faktiskt inte be om ursäkt och: "Åhh jag är sååå lessen men jag lovar att bättra mig!!" Men just nu händer det väldigt mycket. Det är läxor, träningar, jag måste plugga inför moppeprovet och så har tävlingarna börjat dra igång igen så just nu gäller det att prioritera rätt saker. Och bloggen hamnar ganska långt ner på den listan.


Förresten vad är det jag gett mig in på egentligen?! Hur ska jag kunna köra i trafik? Hur ska jag överleva? Dummast valet jag gjort i mitt liv hittils.


//Isabell

Av Angy & Isse - 4 maj 2014 18:19

Hej hej!

Jag ska ha en Dangan Ronpa Panel på Närcon! *Confetti*

Alla som ska dit (Närcon) får gärna komma förbi och ställe en fråga

eller träffa mi av nån anledning. Jag ska cossa Kirigiri för alla som undrar (Ingen undrar)

Men jag har även en liten grej jag skulle vilja be er om, rösta i en omröstning jag har!

Jag har en cosplay som är super blyg så vi slog vad om att han skulle cosplaya om han fick

30 röster. Jag behöver din hjälp för att vinna vadet! c:

 

Rösta här!!

 

Tack på förhand!

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 3 maj 2014 15:54

 

Den här utmaningen ska jag försöka mig på den här månaden. Eller nä, jag ska inte försöka mig på den, jag ska klara av den. Satt någon halvtråkig dag och letade träningstips när jag hittade den här.

 

Bilden kommer från WeHeartit

 

//Isabell

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Skapa flashcards