thetwomushrooms

Alla inlägg under april 2012

Av Angy & Isse - 25 april 2012 09:26

Isse här igen!Jag är fortfarande sjuk och kan inte säga att jag har jätte roligt direkt.Ska jag va ärlig vet jag inte vad jag ska skriva.Sorry....  Men jag kan ju skriva att jag har varit inne lite på en annan blogg som heter Bokmalarna.bloggplatsen.se(min kompis och hennes kompis har den)där skriver dom om olika böcker och sånt.Själv är jag nog lite av en bokmal också,när jag väl fått tag i en bra bok är det inte mycket som kommer emellan boken och mig!

Hej så länge!

Av Angy & Isse - 23 april 2012 10:45

Måndag i dag.Vi har inte uppdaterat på länge,men här är jag nu.I helgen var jag och shoppa lite.På JC har de 75% rabatt och typ utförsäljning.Jag köpte ett par byxor ett linne och en svart klänning med öppen rygg.Jag tänkte ha nåt av det idag men så blir jag sjuk och typ dör av uttråckning!

Jag har läst den första av Hungerspelen böckerna,den va verkligen jätte bra.(Rekommenderar den).Jag letar efter tvåan just nu,fatta eld.

Ha en trevlig vecka!//Isse

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards