thetwomushrooms

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Angy & Isse - 7 oktober 2011 17:47

Hallå alla trogna idioter som lyckas läsa detta, me jag skoja bara jag skulle aldrig kalla er det, fats nu byter vi till en text som ALLA kan läsa.


Jah nu  var jag sugen på att använda någon textstil ni nog inte kunde läsa, själv är jag med Anne (Du vet nog  vem jag snackar om Isse)  Vi/Jag visste inte vad vi skulle göra så vi kollade in på bloggen, ha det bra Isse och fortsätt blogga!  (Jag tänker inte sluta bara så du  vet)  och för er andra, här blir det lite goa bilder, ha det gött!


Okej det blev bara en bild men endå! Herrå från  Angel.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards