thetwomushrooms

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Angy & Isse - 10 oktober 2012 16:20

Tack för den videon Angel. Det är inte snällt att mobba twilight!Men jag måste erkänna att den faktiskt var lite rolig.Men jag tycker verkligen att du ska läsa böckern,även om du är väldigt tveksamma.Jag sträckläste alla och lovar att dom är värda att läsa.(Särskilt den sista,så spännande)

Snart är det ju Halloween,eller snart och snart men om ett tag iallafall.Jag undrar om det finns nån som läser det här som ska ut och "halloweena"?Jag har själv inte gjort det på att tag,men jag tycker att det är så himla kul att klä ut sig och sminka sig helt crazy!Sist jag "halloweena" så var jag vampyr.Inte nån snygg "twilight" vampyr utan en sån med kappa och inte alls särskilt glamorös.


BYE BYE  

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards