thetwomushrooms

Alla inlägg under maj 2014

Av Angy & Isse - 2 maj 2014 14:53

Ska om några timmar iväg och se Divergent tillsammans med tre andra tjejer och jag är ganska säker på att det kommer bli en riktigt trevlig kväll!


Förresten så läste jag att det är internationella Harry Potter dagen idag och eftersom jag fortfarande inte helt släppt taget om fandomen så pryds min handled av en väldigt konstnärligt målad blixt idag. :D


Av Angy & Isse - 2 maj 2014 09:00

Hejsan jordbor, vet ni vad? Jag har ont i benet. Tänkte skriva bakbenet men kom på att jag inte har några bakben. Jag lyckades i alla fall få typ muskelkramp eller något sådant i baksidan av vänster benet på träningen i onsdags. Vi hade sprungit klart

( 6x200 m, herregud vad jobbigt det var) och var på väg in för att köra styrka när det typ började krampa i min vad. Riktigt obehagligt, kändes som om vaden typ drog ihop sig så jag kunde ju inte sätta ner foten ordentligt.

Så tränaren fick hjälpa mig att stretcha ut muskeln och sa att det musklerna ibland drog ihop sig på grund av vattenbrist. 

Så nu ska jag se till att dricka ordentligt för att undvika att det där ska hända igen. Förresten så är jag fortfarande ganska öm, det är typ en punkt i mitt ben som spänner. Riktigt skumt...

 

//Isabell

 

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards