thetwomushrooms

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Angy & Isse - 13 maj 2012 08:44

Tjena Tjenixen! Jah, nu har man ju vaknat 20 över 8 men jag ville inte blogga precis när jag vaknat så jag har lyssnat på musik på youtube! Vi i våran slola ska få egen dator! (Man måste i och för sig lämna tillbaka den efter 9:an eller köpa den då)Men tänk så många inlägg jag kan göra på skoltid! Jaja, med tanke på rubriken kanske jag ska säga vad den betyder! Jag lyssnar på ett band som heter Kick och dom har en låt där dom sjunger så och den heter Ge mig lite mer och den är grym men annars är väll fest hos mig helt suverän också! Sök bara på Ge mig lite mer kick (kan ju också skriva:Fest hos mig)så kommer den fram! Jag kan knappt vänta tills bion! Jag blir galen!  


Skit samma för tillfället! Det är långt kvar till den visas. Jag kan lägga upp videorna som jag skrev om däruppe så att jag har något att göra! Hoppas att ni gillar låtarna! Hello hello!


Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards