thetwomushrooms

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Angy & Isse - 14 maj 2012 15:31

Filmen Dark Shadows var helt klart värd att se. Tim Burton han än en gång lyckats med en till super bra film! Hans filmer är ju förstås en aning udda. Just det ja jag kanske borde säga att det är Angel som talar. Jag funderar också mycket över en kommentar jag fick i dag. "Du är så himla onormal" sa en kille i min klass. Jag undar: vad är egentligen att vara normal? Vad är normalt? Bara för att någopn bestämt att dit och dat är normalt betyder det då att det är det? Djupa frågor men inga svar ... En annan lite mindre kul nyhet är att hela klassen fick spela Ukulele inför 1:orna och 2:orna. SÅ jobbigt att stå där inför alla små ungar som glodde på en. Jag fick svårt att andas och jag kunde svära på att rummet lev mindre! Jaja har haft en okej dag bortsett från ukulele grejen och den elaka kommentaren! Här får ni min absoluta favorit låt!


Listen and enjoy!

Av Angy & Isse - 14 maj 2012 10:18

Hej Isse här!Som ni kanske har sett så har Angel ändrat bakrund och lite allt möjligt här på bloggen b.l.a stilen på texten.Jag vet inte riktigt om jag gillar den  eller inte,man blir nästan lite snurrig av att titta på den.Jag är sjuk idag igen(det var typ 3 veckor sen jag var sjuk)och det är sååå tråkigt.Vi har orientering i skolan om några dagar så jag hoppas att jag är frisk då.Många tycker att orientering är tråkigt fast det är faktiskt rätt kul om man tänker efter,springa omkring i skogen med en kompis och leta kontroller. Okej,det kanske inte låter så kul men det kan bli ganska komiskt,tänk att du är ute och orienterar med en kompis och det ös regnar och så går ni åt helt fel håll för att ni håller kartan fel....


Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards