thetwomushrooms

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Angy & Isse - 6 oktober 2013 11:05

Kommer ni ihåg när jag pratade om att

jag köpt en White Rabbit Cosplay från Mangan

Are you Alice?Jag har i alla fall en nyhet,

i fredags, efter att Isse åkt hem och vi ätit middag

tog mamma fram ett packet som kom från Hong Kong,

gissa vad som var i det? ^^

Jag är så sjukt nöjd med den, den är bra kvalitet och

passar perfekt! 

Här är inlägget om Cosplayen i fall ni inte minns den.

Så jag har bestämt mig för att ha på mig den i skolan

på fredag.

Jag har börjat göra det en vana att när jag ska cosplaya i skolan

gör jag det på fredagar, it's easy that way.

Visst, många retas och är grymt elaka men jag låter deras kommentarer

rinna av mig, it's not fucking worth it.

Ingen ska ifrågasätta vad jag har på mig förutom mig själv, 

jag har på mig vad jag vill.

I just couldn't care less about what they think, it's annoying, they're annoying.

Men då vet ni, jag är nöjd och allt är bra, SUGOI!

   

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards