thetwomushrooms

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Angy & Isse - 15 oktober 2013 19:49

Som ni kanske vet eller inte vet så har jag

Prao denna vecka och jag jobbar i en 

sko affär. 

Det är inte precis högsäsong så det är mest

gamla damer som kommer och jag har hittat det

mest underbara skorna någonsin, men dom är super

syra me jag vill ha dom! >w<

Plus att jag har en gnagande känsla av att mina platåer

kommer gå sönder snart igen och då behöver jag ett nytt snyggt

par skor.

I alla fall, på Praon så får jag Fronta

(göra så att de ser snyggt ut i affären, typ knyta skosnörena på skor)

och damma skor. Seriöst, jag får damma skor.

Men imorn ska jag lunch med killarna (Mitt gäng) och det kommer

bli awesome, indeed.

Det här kanske var ett tråkigt inlägg men med lite tur så blir det

en recension av Sankarea i slutet av veckan, yupp.

Annars är det bra med mig, lite trött men I'll survive, hopefully.

Det var allt för idag.

May Sachiko Grant you her blessings.

 


Angel-Chan

 

P.S

Jag skickade in en Novell till en årlig Novell tävling också,

wish me luck!

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards