thetwomushrooms

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Angy & Isse - 10 april 2013 17:04

För att uppnå totalt lugn som om alla planeterna står rätt

får jag just nu när jag sitter på min altan, vår solen lyser

på mig och jag lyssnar på bra musik.

Jag har tänt en av mina älskad rökelser, var så svårt att

välja vilken doft jag ville "röka" idag. Det fick bli dom där

från usa.

Det är varmt, bra musik, och världens bästa rökelse doft.

Himlen. Paradiset. Whatever you call it, jag är där.

                 

 

Angy

Av Angy & Isse - 10 april 2013 15:18

Vad tycker ni om den nya headern?

Jag gillar den, Angy lyssnade på mig och slängde in lite mer HP och lite mindre pewdiepie.

Och det är tack vare Angy som vi har en header överhuvudtaget.

Det smärtar mig att erkänna det men jag är antagligen inte ens hälften så teknisk som Angy.

 

 

Blev bara liiiiiite sugen på kladdkaka nu....

 

Isse.

Av Angy & Isse - 10 april 2013 12:45

Som titeln säger laddar jag ner pixelhorror spelet crooked man

för att jag en lång tid velat spela det. Jag ger er länken till

den gratis nedladdnings sidan ifall ni vill spela. (Jag kommer att dö sååå många gånger .. )

         

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards