thetwomushrooms

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Angy & Isse - 1 januari 2014 01:37

Clever title I got there, eh? (So laugh I forgot to funny)

Jag har inte några speciella nyårlöften, men den ända jag kommer

nämna här är att jag vill bli en bättre cosplayare.

Jag vill börja sy egna cosplays (Jag antar att de/den första kommer bli failiur, big time.),

jag vill börja göra cosplays props (accessoarer som vapen och liknande) och sedan

vill jag också börja se bättre ut i cosplays. 

Heh, nu vet ni. Jag har fler men jag har ingen aning om vilka som läser det här,

det finns säkert någon creepy stalker från min klass här, I know you're here. :3

Jag måste erkänna att det är lite obehagligt att det är ett nytt år, allt har gått så fort

och jag måste säga att av alla mina år i livet har det här varit mitt bästa, so far!

 

List of 2013!

  • Gick på mitt första konvent
  • Skaffade tre nya kompisar som nu ingår i listan av min 4 bästa kompisar (Isse är en av de fyra)
  • Skaffade min första cosplay (Som jag definitivt borde skaffa en wig till, göra den mer accurate)

 

Det var det, nu är jag trött. After all, klockan är ju bara *Checks watch* halv tre, Im fine! (Obviously needs sleep).

Tydligen ska ju Cry streama imorn så jag får ju ta mig upp om alldels för lite timmar, BAAII!

 

Angel-Chan

 

       

(It's not like all the pictures describes me ib detail... not at all..)


Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards