thetwomushrooms

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Angy & Isse - 6 januari 2014 15:23

Nu har det ju gått några dagar sedan sen Nyår så jag tänkte att jag kunde

ju lika gärna lista bra och dåliga saker eller något?

Jag vet inte ens vad jag gör med mitt liv ;w;

 

Det bästa det här året måste ju vara..

 

• Träffade Linn, Jacob & Viktoria, vet inte vart jag skulle vara nu utan dom.

• NÄRCON SOMMAR 2013

• Började cosplaya, vet inte hur jag skulle varit nu utan det heller, jag älskar det!

• Isse har fortsatt vara min kompis! (Hur står du ens ut med mig?)

 

Och sen har vi ju det lite sämre sakerna..

 

• Lyckats sänka massa betyg (Som jag nu ska jobba jätte hårt med att fixa) ;_; *crying in a corner*

• Jag blir äldre (Very depressing)

• Jag ser inte det minsta bättre ut (And I never will! *Insert hysteric laughter here*)

 

Det var väl allt egentligen.. fick ideen med listan från en blogg jag precis hittade, kolla in den.

 

http://nekomimichan.bloggplatsen.se/

 

Onii-Chan har äntligen lyckats komma fram till att han kan gå på Närcon vinter med

mig nu, FINALLY!

Mamma har inte sagt ja men hon ska typ hjälpa mig köpa biljetter i helgen så jag antar att det 

är Victory..? :3

 

(Random bild på Tamaki, why? Because Tamaki, that's why!)

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards