thetwomushrooms

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Angy & Isse - 2 mars 2014 11:09

Vad har du på dig? Löpartights och t-shirt.

Hur mår du? För tillfället mår jag helt okej, lite nervös eftersom jag snart ska tävla. Men det skiftar..

Vad önskar du just nu? Massor av saker. Att jag var lite snabbare, lite mer perfekt, att den där perfekta killen ska dyka upp, att jag skaffar ett roligt sommarjobb och får ihop lite egna pengar.

Vad ska du göra imorgon? Gå upp tidigt, ta mig till skolan, genomlida en dag där och sedan träna.

Vad skrattade du senast åt? Min syster.

När grät du senast? Jag vet faktiskt inte riktigt.

Vem var den senaste som ringde dig? Ehmm... Min mormor.

Senast 3 inkomna sms? Hej vi är på kiwi. kom dit. Ok, vart är ni och en påminnelse från Telia om att jag måste ladda mitt kontantkort.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? <3

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? En underbar och halvknäpp kompis.

Senaste låten du lyssnade på? Burnin´Up - Jonas Brothers

Senast sedda film? Sagan om de två tornen.

Senaste köp? En bok som jag för tillfället glömt titeln på.

Vart vill du åka just nu? Något varmt ställe, Nya Zeeland ( och besöka "Hobbitbyn") och England.

Dagens känsla? Halvt irriterad och andra halvan är nervös.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nix.


//izze

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards