thetwomushrooms

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Angy & Isse - 21 mars 2014 21:42

Har suttit och kollat in bloggar och kände hur sjukt sugen jag blev på att köpa massor med sommarkläder och rensa ur min garderob lite (igen). Men tyvärr så är ju kläder inte det billigaste och jag måste spara pengar till en moppe så jag får väl fortsätta att drömma och dregla över alla plagg som jag vill ha.

 

//Isabell


Av Angy & Isse - 21 mars 2014 19:16

Den här dagen har varit ganska kass. Mamma hämtade mig i skolan efter lunchen eftersom huvudvärken jag har inte vill släppa och det blev värre då med alla ljud omkring. Några ljushuvuden sprang omkring med ballonger som de drog i och gjorde hemska gnisslande ljud med... Och ja, vad ska jag säga.. Jag var väl kanske inte överlycklig just då.

Senare såg jag på en film, She´s the man. Riktigt grym! Om man bortser från att den slutade fungera typ mitt i...


Nu har jag i alla fall ätit middag, kastat boll med mina syskon och tagit mig upp till mitt rum. Är ganska yr när jag rör på mig så därför kör på en stillasittande kväll (y). Blir lite smått paranoid när jag är snurrig och tror att jag ska svimma igen.. Jaja, ha en trevlig kväll alla! :D

 

(Bjuder på en random bild av lite gräs)


//Isabell

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards