thetwomushrooms

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Angy & Isse - 4 april 2014 21:07

Hörrni, jag lever fortfarande tro, inget annat även om bloggen har varit ganska död ett tag nu. Det här med att uppdatera regelbundet... Tydligen riktigt svårt för mig.

Denna veckan har jag i alla fall praoat, denna gången med min morfar, på hans "kontor". Ganska tråkigt och långsamt, kontrast till veckan på dagiset. Men jag gillade ändå att vara där, det var trevligt att prova på något nytt. Kul att lyssna på samtalen i lunchrummet haha... riktigt speciella. :)

Kommer nog ett längre inlägg i morgon om veckan som gått.


//Isabell.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards