thetwomushrooms

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Angy & Isse - 11 april 2014 22:29

Ehm, yes.

Imorn ska jag servera gammlingar mat på en påskmiddag, 

jag gör det i souternas namn så vi får in lite pengar but I'm scare. ;A;

 

Sedan försöker jag bilda en Dangan Ronpa panel till Närcon sommar men

det flesta säger nej, what is up with my DR friends? ;A;

Leon, Mondo o Chihiro har sagt nej, jag fick med mig en Junko, mer 

exakt den jag klickade bäst med så det är jag lite glad för i alla fall. ^^

Genocider bestämde sig precis också för att vara med, Yay!

"En är ensam, två är ett par och tre är en flock"

 

DET VAR ALLT, ALL HAIL IBUKI!

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 11 april 2014 21:53

Sitter just nu med datorn i knäet och myser i min gosiga morgonrock, ska alldeles strax starta ännu ett avsnitt av Criminal Minds. Alltså den serien, love it. Visst finns det vissa avsnitt som är riktigt hemska och gör så att man knappt vågar se ut genom fönstret när det är mörkt men det är ändå helt klart den bästa serien som jag har fastnat för en så länge.


Någon som vet vilken säsong och avsnitt det här är ifrån? Hahah, så härliga.


//Isabell

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards