thetwomushrooms

Inlägg publicerade under kategorin ✦ Vocaloid ✦

Av Angy & Isse - 31 maj 2013 20:52

Dag 14! (Ska se på Chobits efter det här! ^^)

 

Your favourite PV or Animation/Din favorit animering i en video? (Det är i alla fall vad jag tror dom menar)

 

Hmm ... jag gillar många, men då tar vi väl kanske (Jag vill ha så många olika som möjligt!)

ehrmm ... My Master med Kaito! :D



Angy

Av Angy & Isse - 30 maj 2013 18:13

Dag 13!

 

Your favourite Vocaloid song writer/Din favorit Vocaloid låt skrivare?

 

Har aldrig brytt mig om vem det är som skriver låtarna, jag

bara lyssnar på dom. Så jag lägger ut en random låt idag då!

Teto med Kasane Territory ^^Jag blir så glad av att höra den här! 



Angy

Av Angy & Isse - 29 maj 2013 20:45

Dag 12! :D


A song you listen to while upset or angry/En sång du lyssnar på när du är upprörd eller arg?


Hmm ... jag lyssnar typ på allt hela tiden, doesnt matter wich mood im in ... men kanske

Demon Girlfriend med Rin Kagamine, ja, den blir perfekt! >:D


Angy

 

Nu kan jag inte sluta nynna på den XD

Av Angy & Isse - 28 maj 2013 16:33

Dag 11!

A guilty pleasure song/En sång ehrm .. En sång du bli glad av men känner dig skyldig (Min översättning XD  )

Jag antar att jag känner mig super glad men lite skyldig när jag lyssnar

på Uninstall med Kaito, han sjunger ju tekniskt sett om att han avinstallerar (mördar)

dom andra Vocaloiderna, älskar den!


Angy

Av Angy & Isse - 27 maj 2013 14:45

Dag 10!


A song that makes you feel relaxed/En sång som gör att du känner dig avslappnad?


Hmm .. Let's kiss hiding in a car med Kaito! :D ^^



Angy

Av Angy & Isse - 25 maj 2013 15:40

Dag 9!

 

A song you can dance too/En sång du kan dansa till?

 

Den var lätt! Jag kan dansa till många låtar men den första

jag kom att tänka på var Cantarella med Kaito! :D


You gotta love that song! Btw, jag har precis spelat några fler rpg maker

spel så jag ska snart ha fler Angy's gaming ;)

 

Angy

Av Angy & Isse - 23 maj 2013 20:27

För länge sedan skrev en bloggare om att hon

köpt ett par Chobits öron, den episka sagan fortsätter

nu när hon fått dom! Hehe, men dom kom idag i alla fall!

Jag har väntat super länge känns det som, sparar redan 

till en ny cosplay kostym! (Garry från Ib om ni är nyfikna)

 

Dom var inte som jag trott dom skulle vara och har än så

länge inte räknat ut hur jag tar på dom men det blir nog bra!

Mamma ska hjälpa mig att "fösöka" ta på dom imorn och ha

dom i skolan! Yaay!


Folk kommer stirra i skolan imorn, but il tell you a secret, I   L O V E   I T! ^^

Euhmm .. det var allt jag hade att säga! Oyasuminasai!

 

Angy

 


Av Angy & Isse - 23 maj 2013 20:19

Dag 8! Börjar ju bli riktigt bra på det här ju! ^u^

 

A song that you know all of the lyrics to/En sång du kan all text till?

 

Nope, eftersom jag tycker bäst om Japanska Vocaloider och jag

inte kan japanska kan ni ju lägga ihop 2 och 2 (som btw blir 4 .. )

Men jag kan en del av översättningen på en av mina favvo låtar,

duger det? Imitator med Kaito! :D


Det är typ tredje eller fjärde gången jag lägger upp det här klippet,

but Hey! Jag gillar den här låten! ^-^

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards