thetwomushrooms

Inlägg publicerade under kategorin ✦ Vocaloid ✦

Av Angy & Isse - 1 maj 2013 16:43

Typ nästa helg ska det vara ett scoutläger

som är 4 dagar långt (sover där i 3 nätter)

Som har temat Astrid Lindgren och jag har

inte bestämt mig för om jag vill vara med eller inte

B E S L U T S    Å N G E S T


Men vi får se hur det blir och då vet ni i alla fall

varför updaten kommer suga! För jag är inte hemma!

(Och vad ni än tror kan jag inte uppdatera på scoutläger -.-" )

Men då har ni fått lite info så här får ni musik och bilder! :D

        

Den här blå hårige snyggingen heter Kaito och är min favvo Vocaloid, här får ni en av dm 

bästa låtarna har sjunger! ^^ (Got a crush on Kaito! ^-^)



Angy


Av Angy & Isse - 30 april 2013 21:03

Jag har ju köptett spel jag viljat spela länge som 

heter Alice: Madness Returns men nu visar det sig

typ att min 7 år gammla dator inte kan klara av det.

Slutsats: Kan inte spela ;_;

Det verkar super bra så jag är super ledsen & Sur! 

Så nu ska jag kolla om jag kan fjäska mig till en

ny av pappa (Kommer inte funka).

DEPRIMERAD! JAG KAN INTE SPELA DET FUCKING SPELET! !%&!)"€(/)(=!"(/&!")(

;_; Här får ni bilder så att jag blir lite gladare igen (Blir glad av att se på fina Anime bilder)

 

               

 

Angy


Av Angy & Isse - 29 april 2013 18:49

Hai! ^^

Här får ni några bilder och en video.

Jag ber även om ursäkt för dålig update men

jag har ju även ett liv utanför bloggen och jag 

har varit upptagen :/ men nu är jag tillbaka!

     

Miku Hatsune med låten Stargazer! ;D

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards