thetwomushrooms

Alla inlägg under augusti 2013

Av Angy & Isse - 31 augusti 2013 14:27

Hejsan! Vad gör ni en lördag som denna? Själv så har jag precis kommit hem från träningen. Det blev lite höjdhopp och några intervaller idag. Höjdhopp + Izze = katastrof. Haha, har inte tränat på höjdhopp på över en månad så det gick ju inte jätte bra om man säger så... Jag borde nog dammsuga mitt rum nu, innan dammråttorna tar över...


// Izze.

Av Angy & Isse - 26 augusti 2013 15:55

Jag tänkte tipsa om en artist som jag tycker är väldigt bra, kan ni gissa vem? Ifall ni inte orkade gissa så är det Demi Lovato! Demi, eller Demetria som hon egentligen heter, är en 21 år gammal sångerska och skådespelare. Det är kanske någon som känner igen henne från Camp Rock där hon spelade Mitchie Torres? Hennes senaste skiva, "Demi", släpptes den 14 maj i år och såldes i 110 000 exemplar.

Jag ville tipsa om henne för att jag tycker att hon är väldigt bra på att sjunga och för att hon är en väldigt inspirerande person. 2009 lade hon in sig själv på rehab för bulimi, bipolär sjukdom och för att ha skurit sig själv. Men hon tog sig igenom det och hjälper nu andra med samma problem.

 

Det här är min favorit låt för tillfället, Skyscraper.

 

//Izze

Av Angy & Isse - 26 augusti 2013 08:57

Godmorgon alla jordbor. Jag tänkte skapa en ny kategori som jag ska döpa till Dagens..                                       Där har jag tänkt att jag ska skriva om dagens tips, dagens bok, dagens diss, dagens citat, bla ..bla..bla 

Jag tror ni fattar. Har redan en lite idé på ett nytt inlägg som kommer senare, så kolla in det sen. ;)

 

//Izze.


 

Av Angy & Isse - 25 augusti 2013 21:07

Nu har jag avklarat en hel vecka med skola och andra

aktiviteter. *klapp på axeln*

Nu har jag nya utmaningar och annan skit med!

Jag har börjat ta mina teckningar på större alvar och

försöker oftare och mera!

Jag ska försöka lägga upp någon bild på vad jag gjort snart!

Jag ritade en Shige-Nii i maid outfit nyligen .. I REGRET NOTHING! ^u^

  Det här är Shige-Nii, han är min, MIN!

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 23 augusti 2013 10:50

Kollade precis på statistiken och såg att den är på väg rakt neråt. Boom, boom, boom. Det är kanske ett tecken på att det är dags för mig att börja blogga mer igen? Men jag har verkligen ingen aning vad jag ska skriva om. Mitt huvud är helt tomt på idéer så om någon läser det här kan ni väl bara slänga in en liten kommentar och berätta för mig vad ni tycker jag ska skriva om? Please?



Bilden har inget att göra med min text men det kändes lite viktigt för mig att att visa den...

   

//Izze




Av Angy & Isse - 19 augusti 2013 15:37

Första skoldagen avklarad. Bara en massa dagar kvar. Woho... Jag skulle kunna ljuga och skriva att det var jättekul att komma tillbaks till skolan och träffa alla och sedan slänga in en glad smiley. Men jag tänker inte ljuga. Jag ser inte fram i mot resten av året. Jag hade ju hoppats på att vissa personer hade mognat lite under lovet, men nej, så fel jag kunde ha. Nu ska jag lyssna på musik och typ.... Dö en stund... Eller kanske gå i dvala.

 

Adiós.


//Izze

Av Angy & Isse - 18 augusti 2013 17:36

Så ja .. skolan börjar imorn igen och jag är inte så taggad.

Jag måste åka en helt ny buss som kommer super tidigt, jag

måste gå upp klockan 6.

Och är i skolan halv 8 och jag börjar halv 9 vad jag vet,

gjorde det innan lovet i alla fall.

Jag har för det första inte helt och hållet vänt tillbaka

dygnet än .. (Dålig Angel .. ) Och jag har har gått up vid typ

10 varje dag (?).

Jag kommer vara helt död imorn och en extra timme i en halvt

övergiven skola med människor jag inte gillar låter ju

lockande.

 

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 16 augusti 2013 13:43

Den här helgen ska jag antagligen köpa en ny cosplay, 

awesome!

En av mina favoriter, Mangan Are you Alice? ska jag cosplaya från.

Jag ska föreställa White Rabbit och jag har faktiskt tåd också! ^o^

   

Den översta bilden stämmer bäst efter som fan-arten under ser mer brun ut :3

 

 

Angel-Chan


Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards