thetwomushrooms

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Angy & Isse - 8 augusti 2013 11:54

Japp, som ni förstod av rubriken (* Det regnar, på japanska) så regnar det

och jag vet inte vad jag ska göra.

Igår var jag med Isse, hon kom hit och vi gjorde lite olika saker.

Jag funderar forfarand starkt över hur hon kan stå ut med mig, jag har en oerhört

dåliga humor som består mest av perversa skämt och en del annat som är

nästan värre.

Hur jag ständigt bara vill spela spel och helst stannar inomhus, hur jag glömmer

att ge henne mat för att jag inte är hungrig lika ofta.

Jaja, du var ju här igår så jag antar att du måste tycka lite om mig i alla fall. 

               

 

Angy

Av Angy & Isse - 8 augusti 2013 10:33

Godmorgon alla jordbor!

Regnar det hos er också? Hemma hos mig gör det det så jag tänkte kolla på ett avsnitt av Criminal Minds och sen få lite ordning på mitt rum. I förrgår så kom vårt paket från Ginza och jag fick äntligen min skiva av Ed Sheeran och första säsongen av Criminal Minds. *Happy*

Någon som brukar kolla på CM? Om du gör det, har du någon favoritkaraktär? Min favorit är helt klart Spencer Reid.... Och "förhållandet" mellan Morgan och Garcia är så sött... :)

 

 

I know what it´s like to be afraid of your own mind.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards