thetwomushrooms

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Angy & Isse - 14 augusti 2013 17:27

Sitter just nu och trummar på min dator p.g.a skrivkramp. Jag vill liksom inte slänga upp ett helt värdelöst inlägg så istället blir det bara halvt värdelöst. Har lite ångest inför måndagen. Det är bara fem dagar kvar tills skolan börjar. Fem dagar! Vill verkligen inte till skolan. Det här sommarlovet har faktiskt varit ganska awesome. Visst, vissa dagar har varit otroligt långa och tråkiga och jag har inte åkt över hela Sverige på massa äventyr, men jag har ändå haft det väldigt bra. Jag har kunnat träna i stort sett varje dag men jag vet att det inte kommer att gå nu när skolan börjar så jag hoppas på att hinna med tre dagar i veckan då. Det känns som om det kommer att bli väldigt mycket nu i åttan, skolan, läxor, träningar, konfirmation, moppe (?) och så vill man ju självklart ha en fritid också. Men jag är osäker på om jag ska konfirmera mig och fixa ett moppekort... Är det värt det?

 

//Izze.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards