thetwomushrooms

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Angy & Isse - 9 juni 2014 19:00

Imorgon. Vi går kort dag, ska vara ute, leka och äta matsäck. Låter lite halvfjantigt men jag tror faktiskt att det kan bli lite mysigt (ignorerar jag personerna jag inte gillar och tänker "hakuna matata" istället för att tänka på hur mycket de irriterar mig så går det säkert bra).


Skolavslutningen på torsdag. 


Min femtonårsdag på fredag.


Andra seriematchen i Kalmar till helgen.


Teoriprovet. (Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning.


Världsungdomsspelen.


Ledigheten. (!!)


//Isabell

Av Angy & Isse - 9 juni 2014 13:25

Ni förstår nog inte hur glad jag är just nu! Och ni vet antagligen inte varför jag är glad heller så jag kanske ska berätta? 

Jag har i alla fall klarat av att köra med moppe i trafik i typ tre timmar och jag är sååå lättad och glad över att jag gjort det och nu kan släppa det. Det har liksom hängt över mig, jag har hela tiden haft det i tankarna, någonstans i bakhuvudet och nu kan jag bara släppa det. Den känslan...

 

//Isabell

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards