thetwomushrooms

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Angy & Isse - 21 juni 2014 18:55

På måndagen lämnade vi campingen för en trip till Kalmars slott. Jag gillar verkligen att gå runt inne i sådana slott där så mycket är behållet. Det var mysigt.

 

Det här var utsidan, ganska mäktigt ändå.

 

Ingången.

 

Kyrkan inne i slottet. Insåg nu att det var en fläck på linsen.. Gaaahh vad irriterande. 

 

I ett av slottets alla stora salar hade de en fotoutställnig. Nästan alla bilder var i svartvitt och jag älskade dem! Nästan alla hade ett innehåll som fick mig att börja tänka efter vad som fanns utanför ramarna. Ni vet, det som man inte ser i fotot. Det, är lite svårt att förklara varför jag tyckte så mycket om dem. Vet det knappt själv.


Besöket till slottet var något som jag är glad att vi gjorde.


//Isabell.

Av Angy & Isse - 21 juni 2014 12:00

På söndagen så tävlade jag ju (vilket jag kan ha nämt tidigare.. Hehe).

Det gick i alla fall ganska bra. Jag sprang 400 meter på nästan samma tid som förra gången, dock lite långsammare men blev i alla fall trea. Jag sprang även 400 meters sträckan i den svenska stafetten. Det var lite läskigt för det hängde på stafetten om vi skulle åka ut eller inte. Men vi klamrade oss kvar och nästa år tävlar vi i division 2 igen!


På kvällen gick vi på en promenad i Kalmar och här kommer tre bilder från den:

     

Det var ett väldigt fint område vi bodde på och husen i Kalmar var väldigt fina, har dock ingen bild på något.


//Isabell

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards