thetwomushrooms

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Angy & Isse - 7 augusti 2014 22:00

Idag hade jag en kompis här och jag tror att vi pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt skönt att bara få prata om både seriösa och mindre seriösa saker. Bara släppa ut allt. Jag hade aldrig träffat den här tjejen om det inte varit för träningen och jag är glad att vi har lärt känna varandra. Hon är en av de få människor som jag faktiskt litar fullt ut på.

 

Av Angy & Isse - 7 augusti 2014 17:59

Jag började fundera på igår att ta en månad utan onödigt mycket socker och jag tror faktiskt att jag ska göra det. Det känns som att det kan bli lite svårt eftersom jag är lite svag för choklad... Och lakrits. Och glass. Och kakor. Nämnde jag choklad? Mej jag vill prova och se hur kroppen reagerar utan massa socker i en månad. Det är inte så att jag äter godis varje dag, en gång i veckan räcker. Men det har blivit en hel del annat nu i sommar också..

Men i alla fall, jag börjar i september.

.             

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards