thetwomushrooms

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Angy & Isse - 12 augusti 2014 17:28

Jag kom precis på att skolan börjar nästa Onsdag och jag är typ: "Ewwwww... ewwww.."

och har nästan inget minne av vad jag gjort innan Närcon, like geez, lite ska man väl komma ihåg? ;3;

Men jag hade en underbar Dangan Ronpa Panel, träffade massa nya o gamla kompisar och det var det

bästa o vackraste på hela sommaren. You just have no idea.

Jag hängde super mycket med mina nya DR Panel kompisar och nästan inget alls med dom jag åkte dit med,

dom klarade sig fint ändå.

Lite bleugh också för jag vill jätte gärna till Peppcon men mamma säger att det är för långt bort o jag dör lite

på insidan, men bara lite för jag vill träffa mina kompisar. ;;w;;

Uhuuuuu ;3;


Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards