thetwomushrooms

Alla inlägg under april 2013

Av Angy & Isse - 2 april 2013 13:50

Ville bara skriva att mina favorit tvillingar fyllde år igår: Fred och George Weasley!

( Karaktärerna, inte Oliver och James Phelps.)

Föda på skämtens dag, 1 april, kanske därför de är som de är. ;)

 

Isse.

Av Angy & Isse - 2 april 2013 13:42

Jag har alltid försökt komma på om alla nonstops är i samma smak eller om de är olika smak beroende på färgen.. Har precis ätit upp en chokladkanin med nonstop, (känner mig jätte nyttig... Har ätit godis typ hela helgen, fast det är ju trots allt påsk.) jag försökte verkligen lista ut smaken på dem, utan någon direkt framgång. Men vad gör man inte när man har tråkigt?


Isse.

Av Angy & Isse - 2 april 2013 03:16

Jag har vart upp sedan 6'o clock igår och klockan är

nu 3'o clock på morgonen, jag skulle aldrig ha kunnat

hålla mig vaken utan att ha Arvid som sällskap, Cred till dig Arvid!

Jag väntar fortfarnade på att min Australiska vän Robbie ska komma

online, tror jag kommer somna på skrivbordet snart ..

 

Antagligen därför han inte är Online or he has gone to the beach!


Angy

Av Angy & Isse - 2 april 2013 01:41

Japp, jag sitter här klockan 2 på morgonen och

prioriterar er läsare. Nope, det gör jag inte,

vile bara säga det. Jag sitter och väntar på att

min kompis i Australien ska komma online så att

vi kan prata. Stor tidskillnad .. så jäkla trött.

Vet inte om jag ens är vaken längre ..


Angy

Av Angy & Isse - 1 april 2013 21:17

Jag har faktiskt åkt till L.A igår

och idag när jag var ute på gatan såg

jag PEWDIEPIE! Jag typ freakade

och sprang fram till honom så jag har typ kameran

full med bilder på mig och Pewdiepie, Cutiepie kom

också med på bild faktiskt. Och så har jag hans autograf!

Jag är så himla glad! :D

  


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards