thetwomushrooms

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Angy & Isse - 11 januari 2013 15:56

Har du någon gång drömt en riktigt hemsk mardröm som du har vaknat av, men sen när du tänkt på drömmen var den inte alls läskig? Jag hade en sån dröm för några nätter sen. Den var rätt konstig. Jag drömde om en kille som jag inte känner särskilt bra, jag träffar bara honom bara dem dagarna i veckan som jag tränar. (Vi tränar samma sport.) Jag drömde att han   och hans kompisar var på min skola. Och så satt alla hans kompisar i en stor soffa och jag visste att någon hade sågat i golvet så att det var trasigt och att när nästa person satte sig där skulle de falla ner genom golvet, tre våningar ner. Och så ser jag att killen som drömmen handlade om började gå mot soffan och jag försöker springa mot honom och skrika att han inte ska sätta sig där. Men jag kan inte, det är som om mina ben sitter fast i golvet och jag kan inte öppna munnen och skrika. Så det enda jag kan göra är att se på när han sätter sig i soffan, hur golvet börjar vika sig under dem, deras skräckslagna blickar och när golvet går sönder och alla faller ner. När allt är  tyst igen så springer jag ner för trappan och kommer fram och stirrar rakt in i hans livlösa ögon, och ungefär där vaknade jag. Jag vet att det låter hel dumt och jag fattar inte varför det handlade om honom, eftersom det finns ju personer om jag känner bättre, men drömmar är ju drömmar...

Nån mer som haft en en läskig eller konstig dröm? Vill väldigt gärna vet vad ni har för konstiga drömmar.   


Isse

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards