thetwomushrooms

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Angy & Isse - 30 januari 2013 13:15

Nu tänkte jag att jag kanske skulle börja med en speciell sorts inlägg i

framtiden (Om jag stannar här, Isse bara mobbar mig .. ) som jag tänkte

lägga upp när jag har ork och lust. Dom ska typ kallas "Bild special" eller

något liknande, där jag lägger upp bilder, någon video och lite fakta eller

random text om ett random ämne. Låter det bra? Om jag T.ex säger:

"Bild speciall, rymden" så lägger jag antagligen upp bilder på atronaouter (Stavning, sorry .. )

och någon musik video med det ämnet! Låter det bra eller inte?

 


Angy

Av Angy & Isse - 30 januari 2013 12:37

Isse mobbar mig för att jag lägger upp "värdelösa" inlägg ... för att jag skriver någon rad och lägger upp fler bilder eller gifs! Men erkänn at ni läsare tycker om mina inlägg! Eller hur? (I know how you feel Isse, i just dont care!)

Här är min protest!

   

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards