thetwomushrooms

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Angy & Isse - 27 januari 2013 16:18

Jag sitter utanför hemköp och dit når tydligen skolnätet så jag lägger upp lite gifs ;)

     

Angy

Av Angy & Isse - 27 januari 2013 10:21

Idag ska jag hem till Isse och förhoppningsvis lära henne att

lägga upp bilder på bloggen, hon har en bra blogglust!

Jag försöker lägga upp bättre saker (jag suger på det här)

så som fler videor, bilder, gifs och mycket annat.

Jag har ju sagt det förut (ingen lyssnar ju ändå på mig) att

ni läsare kan ge oss förslag? Det är inte så svårt, det är bara

att klicka på kommentarer och så kan du skriva en helt själv!

Omg! Det trodde ni inte va? Och så blir vi ju glada av kommentarer och frågor,

vi svarar på alla så gott vi kan och ni är ju helt anonyma. Så varför inte pröva

lyckan? Bara ett tips .. ha det bra, ska till Isse om 30 min.

Ger er en bra låt och så får ni vara nöjda! Som min Bff säger ibland

"Håll käften och var nöjd!" hehe ...

Det är YOHIO med SKYLiMiT, superbra låt!


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards