thetwomushrooms

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Angy & Isse - 25 januari 2013 19:50

När jag slumpade fram bloggar igår så hittade jag en väldigt bra Anime blogg som verkligen öppnade mina ögon (öron) för Japansk musik, och Anime!


Klicka här!


Och så var det ju den där härliga (ironiskt) känslan när man lyssnar på youtube på

lektionen, ser på PONPONPON och musikvideon och så säger en

kille "Lyssnar du på dockporr eller?" och alla bara skrattar.

Det var så nära att jag dödade honom, och jag är jäkligt seriös!

Det var så hemskt att jag ville antingen slå ner honom eller gråta,

jag gjorde inget av det, jag bet ihop och utled skratten.

The may have stolen my laugh but they will never get my tears!

Lägger upp videon PONPONPON (dock porren .. ) och hoppas

ni har det bra så länge!

Älskar den här låten!


P.S Snart kan Isse också lägga upp bilder (om hon inte är för trög vill säga .. ),

jag ska förhoppningsvis lära henne på söndag!


Angy

Av Angy & Isse - 25 januari 2013 18:35

 Hej!

Jag tänkte bara förtydliga en sak jag skrev i mitt förra inlägg.  Jag undrade om någon kände till någon bra Harry Potter relaterad sida. Men det jag glömde skriva var att den helst skulle vara på svenska, för Angy tipsade om en sida som säkert är jätte bra, det är bara det att den var på engelska och jag är ganska kass på engelska... 

Men iallafall, känner du till någon bra sida så får du gärna tipsa mig.



Hoppas ni får en trevlig helg önskar Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards