thetwomushrooms

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Angy & Isse - 1 november 2013 09:28

Vaknade idag av att det blåste typ storm ute... Trodde jag i alla fall, det visade sig senare att det åskade väldigt mycket och inte blåste alls. Hmm, jag skyller på att jag sov, det var därför jag inte hörde att det åskan, deal?

Senare idag så ska jag nog inte göra så mycket ( Woho, älskar mitt liv...) vi ska kanske åka och handla mat, ( Kul eller hur?) och om jag hinner ikväll innan det blir kolsvart ute så ska jag ta mig ut och springa. Tänkte försöka slå den tiden som jag sprang på förra veckan, men vi får se hur det går med det. 

Förresten, var det någon som var ute igår och "halloweena"?

 

//Izze

Av Angy & Isse - 1 november 2013 00:05

Eftersom jag inte har något bätte för mig kan

jag lika gärna komma hit till bloggen och skriva random skit

ingen egentligen vill läsa! *Confetti*

Vi kan börja med att jag mår hyfsat dåligt atm (At The Moment,

om ni inte visste det har jag fyra underbara gerbiler (A.k.a. Ökenråttor)

och de finns en del sjukdomar dom kan få, halv vanligt.

Min favorit, Snape (Man ska inte favoritisera husdjur bla bla) har

antagligen fått en doftkörteltumör.

Man kan operera det men det är en riskfyllt och dyrt och

inte all säkert att han överlever. 

Jag har slutat gråta över detta (Det hjälper inte, just sayin)

så jag har övergått till att frysa mitt hjärta till is tills

jag kan ta hand om den här situationen mentalt utan att bryta ihop.

Så jag använder hela mitt intellekt för att försöka att inte 

tänka på det här genom att dränka mig i Vocaloid musik,

gömma mig i massor av Anime och bara gosa med min

Stitch plushie jag köpte i Rom.

Varför Snape, Varför Snape, Varför Snape, Varför Snape, VARFÖR SNAPE?!

Jag hatar det här, jag vill inte att det här ska hända, det borde inte hända.

Jag vill egentligen vara uppe så länge jag kan så att jag sover bort

hela imorgon så att jag inte måste gå upp och påminnas om det hela fucking tiden.

Nu vet ni, men snälla, jag skrev inte det här för att vara en "Attention Whore", 

jag ville bara skriva av mig och ni borde inte tycka synd om mig.

 

May Sachiko kill me violently.

May Sachiko grant you her blessings.

   

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards