thetwomushrooms

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Angy & Isse - 6 november 2013 13:23

Hejsan jordmänniskor. 

Just nu sitter jag bibblan och väntar på att min musiklektion ska börja. Eller väntar och väntar... Kan ju inte säga att jag längtar ihjäl mig efter den lektionen men det är i alla fall bara två lektioner kvar idag. Och sen så ska jag ha utvecklingssamtal.

När jag ändå är på biblioteket, någon som har boktips till mig? Jag läser just nu "När jag hör din röst" och när Angy läser det här så kommer hon antagligen försöka bränna min bok ;). Men när jag har läst färdigt "Twilight"- serien så måsta jag i alla fall hitta någon annan bok.

 

 

//Izze

 

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards