thetwomushrooms

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Angy & Isse - 29 november 2013 15:30

Det är precis som rubriken säger, det här kommer bli en lång helg.

Idag ska jag återhämta mig från .. världen.

Imorgon någon gång på kvällen är det Julmys med scouterna, 

det blir väl lite lekar och "mys" som det så fint kallas.

Sen sover vi väl i stugorna hoppas jag (Finns massa små stugor)

and before you know it it's Sunday.

Eftersom jag sover över (Mamma tvingar mig) kommer jag missa 

Cry's livestream ;w; *ugly sobbing*

Och på söndag kväll ska jag fira Onii-Chan som blir 18 tror jag.

Vi ska se på film och äta godis och jag ska ge honom hans present! ^o^

 

Det var allt, Sayounara!

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards