thetwomushrooms

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Angy & Isse - 4 november 2013 17:00

Eftersom jag inte har något vettigare för mig så slänger jag upp mitt livs första inlägg med "dagens outfit". Why not, liksom?

 

Ingen bra bild och ingen ren spegel, men whatever.


- Tröja, Cubus.

- Klänning, Gina Tricot.

- Tights, Ullared.

 

//Izze

*-*

Av Angy & Isse - 4 november 2013 15:42

Idag har varit en helt vanlig måndag med matte, spanska, fysik och bild så jag har inget märkvärdigt att skriva. Ska träna lite senare och läsa på till ett fysikprove men sen händer inget mer. 

Lite tidigare så kollade jag igenom lite bilder som jag tog i somras. Det är lite kul att se hur man förändras på bara några månader. De bilderna jag kollade på var tagna i början av sommarn och då var jag fortfarande mörkhårig, vilket kändes lite weird att kolla på. Just nu så är mitt hår ljusbrunt/blont/honungsfärgat(?)... Inte mörkt i alla fall så det kändes sjukt skumt att se mig själv som mörkhårig. xD

Nu borde jag nog hjälpa till med middagen, så hejdå människor.

Av Angy & Isse - 4 november 2013 09:36

Okej, som ni vet skulle jag köpa en skoluniform från

Baka to Test men det blev inte bra.

Den sidan hade bara asiatiska mått och jag är kanske

inte den smalaste men jag är normal stor så att säga.

Så vi sket i den och köpte Kyouko Kirigiri's cosplay istället,

plus hennes peruk.

Sedan någon dag ska jag tillsammans med mamma greja med papier maché

och göra en Cry mask!

Nu ska Franskan börja.

 

 

May Sachiko grant you her blessings.

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards