thetwomushrooms

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Angy & Isse - 3 februari 2013 19:57

Jag kollade på ett av PewDiePie's sjukt roliga spel montage

(snälla, jag tyckte inte heller om delen med svampbob och strippan .. )

men kolla in den så sägger jag godnatt för kvällen! Ni får fler

inlägg imorn! Cya!

Han är så sjukt rolig! (Om ni inte visste det är han från Sverige .. )

 


Angy


Av Angy & Isse - 3 februari 2013 18:04

Sen jag började lägga upp mer bilder och videos har

det kommit fler läsare! Jag skulle bli oerhört glad om

någon av er skrev en kommentar eller fråga någon gång

ibland! Jag svarar på allt och det jag inte kan tar jag

reda på! :D Nu laddar jag upp lite bilder!

         


Vi får se om ni får ett till inlägg senare! Men nu måste jag Dusha! Cya!


Angy

Av Angy & Isse - 3 februari 2013 17:06

Jag hittade videon på en av bloggarna jag följer

och tänkte att mina egna läsare (lyssnare) skulle

älska om jag la upp den här också! :D

Som sagt älskade jag låten själv! (Röstade faktiskt

3 gånger)




Angy

Av Angy & Isse - 3 februari 2013 14:36

Yes! Jag kollade på melodifestivalen igår och röstade

(såklart!) på YOHIO (3 gånger faktiskt)! Jag älskar hans

musik och jag upptäckte honom även innan melodifestivalen.

Jag avskyr människor som hör någon (halv känd) artist på

melodifestivalen och säger: "Jah har ju liksom typ alltid lyssnat och älskat

hens musik! Asså!" Jag blir så arg, förra veckan blev jag lite mobbad för att jag

lyssnade på honom och nu kommer alla lyssna på honom ju!

Men skit i det nu! För att fira att YOHIO van ska jag lägga upp extra

mycket bilder och videos idag! :D

         

Lite äldre bilder, här kommer mina personliga favoriter! :D

     


Lite YOHIO musik ... :D



Långt inlägg men jag är bara så glad att YOHIO kom vidare! :D


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards