thetwomushrooms

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Angy & Isse - 15 februari 2013 20:26

Jag kommer lägga upp en jäkla massa random

bilder bara för att jag är sjuk och inte orkar

något annat. På Söndag ska jag vara med Alisha

och baka (äta upp) sån där färdig pepparkaksdeg.

Och min allra bästa vän Arvid

(har länkat hans fotoblogg) ska åka till spanien &

vara där hela lovet!   Jag pratade med honom i tel

ikväll och han sa att han skulle sakna mig med! 

Jag kommer nog tyna bort i ensamhet framför mitt WII

utan honom ... well, well. Om jag tynar bort sakta men

säkert får Isse skriva något sorgligt inlägg om mig!

             


Och dom här tre sista stämmer bäst in på mig! ;)

     


Ha det bra och så hoppas vi att jag

överlever utan Arvid ... du finns alltid i mitt

hjärta Arvid! Den här bilden är till dig!

 

Bilden är egentligen FanArt för en grym bokserie: The Saga Of Darren Shan (Läs den!)


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards