thetwomushrooms

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Angy & Isse - 19 februari 2013 20:55

Först vill jag bara säga att det var superkul

att skjuta luftgevär igen, jag var inte allt för

dålig! ;)

Sen har jag idag haft en shopping dag i gbg med

mamma, köpt lite kläder och en efterlängtad

Kigurumi!

En kigurumi är som en one-piece fast japan style ;P

     


OBS! Det är inte jag på bilderna! Jag har tagit bilderna

från TalkingClothes men jag köpte den i affären Kawai Shop!

Så den har jag på mig, super mysig och varm! :D

Det var allt jag hade att säga just nu, Sayonara!


Angy

Av Angy & Isse - 19 februari 2013 10:56

Det är verkligen så skönt att det är sportlov nu, fast det först jag gör när jag kommer hem och är ledig är såklart att bli sjuk... Men som tur är har det gått över(min familj är nog också glada för det, jag har en tendens till att bli irriterrad när jag är sjuk på ett lov, så de är nog glada att jag inte är sjuk längre.) Det jag gillar med lov är att bara kan strunta i typ allt. Du behöver för det mesta inte passa några tider, du behöver inte tänka på några läxor och du hör inte rösterna på de personer som hela tiden hör när du är i skolan och är så sjukt trött på.  Det är nog de som är skönast egentligen, att slippa alla idioter. Som ni kanske förstår så trivs jag inte i min klass, det finn snågra som är super trevliga och fullt normala, men de flesta har allvarliga problem enligt mig, och jag överdriver inte. 

Den här bilden hittade jag för ett tag sen och för tillfället är det min bakgrund på Macen, nån mer som gillar den?

 

Isse 

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards