thetwomushrooms

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Angy & Isse - 5 februari 2013 14:42

Sitter just nu och väntar på att matten ska börja och är så sjukt irriterrad på en kille som bara gapar heeeela tiden... Det är så störande, han ska alltid synas och höras!

Men iallafall, vad tycker ni om Angys header? Jag själv tycker att den var rätt cool.

Här är kommer en bild som jag tycker var fin, jag tror att Angy har fått mig att gilla manga och anime iallafall.


Isse

Av Angy & Isse - 5 februari 2013 14:21

Nu har jag (efter en del motgångar och fula ord)

fixat en hyfsat bra Header! Eller vad tycker ni?

Jag blev i alla fall nöjd! Min känslor rymms i bilden

nedan! :D

 

Och ja: jag tycker om Family Guy & Simpsons, jag tror

faktiskt jag kollar på nästan allt på 6:an .. XD

 

Angy

 

 

Av Angy & Isse - 5 februari 2013 12:24

Jag suger på att göra header men jag försöker tappert,

den blev så himla ful men jag ska testa att göra en ny.

Hoppas att den nya blir bättre ;)

 

 

Angy

Av Angy & Isse - 5 februari 2013 09:06

Ledsen men just nu kan jag inte skriva för jag har massa So

lektioner på raken, skriver så fort jag fåt tid, men ni kan få

en eller två bilder i alla fall! ;)

       


Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards