thetwomushrooms

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Angy & Isse - 1 mars 2013 14:30

Idag har Isse tagit sig tid att svara på alla

underbara frågor ni har ställt (all = inga .. )

Så nu tänkte vi istället göra lite egna frågor!

(Bara för att ni inte ställde några, era förädare!)



Let's begin!


1. Vilket favoritdjur?

Isse: Katter, Angy: Drakar, vad trodde ni?


2. Favorit färg?

Isse: Svart & Turkos, Angy: beror på vilket humör jag är på.


3. Favorit bok?

Isse: Helt klart Harry Potter serien!, Angy: Darren Shan serien & Larten Crepsley serien!! (!!!)


4. Favorit maträtt?

Isse: Tacos!, Angy: Ärligt talat ... fiskpudding xD


5.  Favorit blogg?

Isse: En svenska HP (Harry Potter) blogg och en om en tjej som friidrottar, Angy: Ska jag verkligen säga alla? Jag har föresten länkat dom längre ner till vänster så läs där vetja ;)


Egna frågor:


1. Vilket egenskap tycker du inte om hos en person?

Isse: Jag gillar inte sådana som tror dom är bäst, Angy: Jag vet inte, jag vet bara att vissa personer behöver en

high five ... i ansiktet .... med en stol. XD


2. Idoler?

Isse: Just nu? YOHIO och Daniel Radcliffe fast egentligen alla i HP serien ... , Angy: Johnny Depp, Vancha March, Mr Crepsley, Captain Jack Sparrow och mina Kusiner! ;P


3. Beskriva vårt utseende? (Många vill ju ha en bild men nu gör vi såhär istället!) (Vi beskriver oss själva, inte varandra)

Isse: Lång, nästan 1.70 Har glasögon, förtillfället rödhårig, naturlig hårfärg är blond. (Angy: Isse har alltid en grön klocka på sig!)

Angy: Blond, inte kort men längre än vissa. (Isse: Angy har alltid håret uppsatt i fläta!)  blå ögon (typical swedish)


4. Sämsta ovana?

Isse: Biter på naglarna, Angy: samma här men jag blir sjukt rastlös och då kan jag inte sitta still!


Det var allt för nu, Sayonara!


Angy & Isse

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards