thetwomushrooms

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Angy & Isse - 15 mars 2013 16:01

Tack för förtroendet Angy, men jag tror att det blir nog tyvärr ingen medalj i helgen. Det är en stor tävling med många (otroligt snabba) deltagare. Men jag ska försöka pressa mina tider. Jag vill ner på under 9 sekunder på 60 meter ( än så länge så springer jag på 9,04 sek) och på 200 meter har jag bara tävlat i en gång innan och då sprang jag på 30,67 och jag vill ner under 30 sekunder. Men vi får väl ser hur det går. Jag har varit sjuk mycket i år och missat många träningar och tävlingar så nu ska jag vara frisk och träna fram bra tider. =D

Jag måste hjälpa till med middagen nu, jag skriver så snart jag kan igen.



Isse.

Av Angy & Isse - 15 mars 2013 14:50

Nu har jag slutat sura på Arvid,

jag har liksom tröttnat på det.

Så nu är det helg! Som ni redan vet

ska Isse åka iväg och tävla i friidrott.

Jag hoppas du vinner något Isse ;D

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ..

jag kanske inte har berättat det men jag 

tycker om Sims 3 rätt så mycket så jag

tänkte att jag kanske ska lägga upp någon

bild från mitt spelande? 

Simmen jag spelar med just nu heter Cherry Giffle

och själv tycker jag väldigt mycket om henne.

Hon är en natur människa typ .. och gillar att resa! :D

Här får ni era bilder, jag vet att ni vill ha dom!

 

Den här bilden tänker jag på mig och Isse ...

 

Älskar den här bilden!

 

Den här är rätt lik mig, blont hår och blå ögon, rätt likt faktiskt och jag vill så gärna ha sådana öron ..

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards