thetwomushrooms

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Angy & Isse - 14 mars 2013 09:51

Idag har jag studeidag hela dagen

så jag ska slappa!! :D 

Jag vet att vi inte är jätte aktiva men

jag lovar att jag verkligen försöker!

(Jag vet inte om Isse försöker dock .. 

fast jag tror det xD )

Jag tänkte också meddela er att jag kommer

göra en ny omröstning som jag skulle bli glad

om ni röstade i, då får både jag och Isse

veta vad ni vill :)

 

... BILDER!! :D

     

 

Angy

Av Angy & Isse - 14 mars 2013 07:20

Godmorgon alla som är uppe nu!

Vi har studiedag idag så just nu sitter jag hemma och ska snart se på Harry Potter och den flammande bägaren, jag läste ut boken igår så jag tänkte se filmen igen. Men jag har så otroligt svårt att välja vilken av böckerna/ filmerna som är min favorit, det går verkligen inte.

Efter jag har sett filmen så ska jag göra läxor, och ikväll ska jag träna, så det blir inte så mycket ledigt idag.

Det kommer nog ingen fler uppdareringar från mig förren på måndag, kanske.

Jag ska tävla i Växjö i helgen och kommer nog inte hinna uppdatera, så vi får hoppas på att Angy gör det.



  Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards