thetwomushrooms

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Angy & Isse - 10 mars 2013 15:32

Jag vet att jag är lite efter nu men jag måste bara få skriva lite om Melodifestivalen! 

Jag blev så otroligt överraskad när Robin Stjernberg vann. Det är en bra låt men jag trodde inte alls att den skulle vinna, men jag älskar hans ansiktsutryck när han förstår att han har vunnit.

Hade YOHIO bara fått 34 poäng till så hade han vunnit, jag tycker att det är lite dumt att ha en jury istället för att bara låta rösterna avgöra. Men jaja, det är inget jag kan göra något åt. 

Jag hoppas att det går bra för Robin i den stora finalen. (Även om jag fortfarande tror att YOHIO hade haft en bättre chans  där.)


En liten bild bara...

 

Isse.

 

 

Av Angy & Isse - 10 mars 2013 11:19

Jag är inte nöjd med årets Melodifestival,

för första gången har jag kollat och så vinner

någon jag inte tycker om. Jag har ju till och med

röstat ... och så vinner inte Yohio :/

Skit i det nu ... sånt händer.

 

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards