thetwomushrooms

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Angy & Isse - 22 mars 2013 15:41

Hejsan svejsan! 

Fredag igen!

Jag har tänkt på idag varför killar är så sjukt jobbiga?

Det gäller förstås inte alla, vissa är jätte trevliga och gulliga men de flesta i min klass är hemska.

De bara springer omkring och skriker och vissa är bara så sjukt otrevliga.

Håller ni med om att det är så eller är det bara jag som hade otur att hamna i samma klass som de största idioterna?


Här kommer en bild på mina favorit tvillingar, Fred och George Weasley ( James och Oliver Phelps).

 Isse.

Av Angy & Isse - 22 mars 2013 11:58

Jag ber om ursäkt eftersom jag

är så oaktiv, det är bara det att jag

inte har någon blogglust.

Jag ska inte ta en blogg Paus!

Jag är bara lite ... lat? 

Nee, det är inte rätt ord .. jag

orkar bara inte riktigt.

Men jag blir alltid lika glad av era

snälla kommentarer och frågor! :)

           

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards